نوشته شده توسط : مهنازاحمدی

تا چند سال پیش در مدارس از تخته سیاه و گچ استفاده می‌شد، اما امروزه این تخته‌های سیاه جای خود را به تخته‌های سفید وایت برد داده‌اند. برای نوشتن بر روی این تخته‌ها دیگر نیازی به گچ نیست، بلکه به جای گچ از ماژیک وایت برد luxor آبی استفاده می‌شود. ماژیک وایت برد لوکسور آبی به راحتی با تخته پاک‌کن‌های ابری پاک می‌شوند. این ماژیک‌های وایت برد دارای جوهر پر رنگ، بوی کم و قابل استفاده بر روی شیشه است. جوهر یکنواخت این محصول به راحتی با تخته پاک‌کن و یا دستمال خشک پاک می‌شود. ماژیک وایت برد لوکسور در 3 رنگ مشکی، سبز و قرمز عرضه شده. نوک این محصول تخت بوده و خطوط یکنواخت ترسیم می‌کند. در صورتی که فراموش کنید درب این محصول را ببندید تا 72 ساعت جوهر آن خشک نمی‌شود. این ماژیک‌ وایت برد فاقد زایلن و تولوئن بوده و برای سلامت دانش‌آموزان بی‌خطر است. از طرف دیگر استفاده از رنگ‌های متنوع در هنگام تدریس می‌تواند به یادگیری دانش‌آموزان کمک کند. درب و انتهای این ماژیک‌ها به صورت زاویه‌دار طراحی شده و به راحتی می‌توانند به هم متصل شوند.

سایر محصولات فروشگاه کتاب بوک دوک

ماژیک وایت برد گرد قرمز لوکسور
ماژیک وایت برد گرد مشکی لوکسور
ماژیک وایت برد گرد سبز لوکسور 

 


:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهنازاحمدی

کتاب از قیطریه تا اورنج‌ کانتی با عنوان فرعی «وقایع‌نگاری یک مرگ از پیش تعیین‌شده» از حمیدرضا صدر هم جز آن دسته از کتاب‌هایی قرار می‌گیرد که ماهیتی «مرگ‌آگاهانه» دارند. کتابی بر پایهٔ تجربیاتی شخصی که در آن نویسنده‌اش به راستی به مصاف مرگ رفته است و ظرف دو و نیم سال تا آن‌جایی که توانسته از حمله‌ها، سرکشی‌ها و فریادهای تیم متخاصم و دفاع جانانه خودش گفته و نوشته است. کتاب از قیطریه تا اورنج‌ کانتی به کوشش انتشارات چشمه در شهریور ماه ۱۴۰۰ منتشر شد.
  کتاب، خودزندگی‌نامه (اتوبیوگرافی) ای است که بر چهار بخش کلی استوار است:
به جای مقدمه
در تهران
در آمریکا
به جای مؤخره
حمیدرضا صدر نوشتن دربارهٔ بیماری‌اش را از جایی آغاز می‌کند که آزمایشش را داده و در انتظار دریافت نتیجه است و این آغاز راهی است که قرار است دو سال و نیم در رابطه با آن بنویسد؛ از روز و شب خود، از سختی‌ها و مصائب بیماری، از امیدها و ناامیدی‌هایش، از رفت‌وآمدهای مکرر به آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها، از برخورد هر روزه با پزشکان و پرستاران؛ قرار است دربارهٔ صبر و شکیبایی همراهانش در این راه بخوانیم، دربارهٔ روزمرهٔ خود بیمار، دربارهٔ دلتنگی‌ها، حسرت‌ها، خواستن‌ها. دربارهٔ آن که کاش رشد بیماری متوقف شود، به روزهای قبل از بیماری برگردم، از هیاهویی که بیماری با خودش می‌آورد و تمام دنیای انسان را به خودش مشغول می‌کند. قرار است از تمامی این‌ها بخوانیم.

سایر کتابهای فروشگاه بوک دوک جهت خرید کتاب و خرید نوشت افزار
خرید بوستان و گلستان سعدی
تکه هایی از یک کل منسجم



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()